.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطع برق دستگاه‌های اجرایی پرمصرف در 4 شهر مازندران
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: برق ۲۱ اداره، مراکز تفریحی و دانشگاه‌ها به علت رعایت نکردن الگوی مصرف در ۴ شهر مازندران قطع شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، سیدکاظم حسینی‌کارنامی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: پنج روز گذشته برق ۲۱ دستگاه اجرایی و اداری استانی و شهرستانی در ساری  قائمشهر، بابل و آمل براساس مصوبه ۹ خرداد هیأت وزیران که همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی غیردولتی را ملزم به رعایت معیار‌های مصرف بهینه برق و کاهش آن به میزان ۵۰ درصد، نسبت به سال گذشته شده کرده بود تا اطلاع بعدی قطع شد.

 

وی گفت: پایش مصرف برق در ۵۰۶ دستگاه اداری و اجرایی در مناطق زیر پوشش این شرکت با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی توانیر و لزوم مدیریت بار مصرفی ادارات تا پایان پیک در سطوح مختلف به‌صورت روزانه انجام می‌گیرد.

 

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی، اداری یا مجموعه‌هایی مانند بانک‌ها الگوی مصرف وکاهش ۵۰ درصدی مصرف برق را رعایت نکنند، ابتدا به آن‌ها اخطار داده می‌شود و در نوبت دوم نیز نسبت به قطع موقت برق تا زمان اصلاح وضع اقدام می‌شود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.